loading

loading2mommy and… us and back to my short hair!

If you’ve suspected that things seemed a little “bumpy: in our last few outfit  posts, allow me to confirm that your suspicions are spot on.

Neriah has a sibling “loading” and we couldn’t be more excited!!!

Let me tell you that there is so much truth to the saying “every pregnancy is different”, not to say that I was expecting the same symptoms because clearly I’m carrying a completely different human being, but gotdang, can a girl eat?!

The beginning of this pregnancy was most likely the most trying weeks. My meals consisted of bland foods, and for a girl that likes to eat flavor packed meals, it’s been a bit of a struggle, but complying with this little baby’s demands, beats fighting nausea ANY day. My diet mostly consisted of plain rice and cucumbers… I know, not exactly “deericious” but you “gotta do what you gotta do, and so I did.

I’m glad that phase is now over and I’m back to eating some of my favorite things!Thank you Jesus!

____

loading3

In other news, it is Monday, and you already know what we do on Mondays; Neriah and I twin! Here we are wearing these sweaters designed by our friends at pintsizefaith ( set to launch later in 2015) more on that in the new year!

We had such a good time taking these pictures as you will see by scrolling down and we look forward to welcoming baby Betts come 2015!

 

loading4oh well hello my little reindeer!

loading5

loading6

bigsis4the excitement is so real!

p.s. here’s a little anecdote I’d like to share… A few weeks ago, my blogger boo Aracely from mamafashion files sent me an email congratulating me on my baby bump, fearing she had missed a formal announcement. I replied to that email asking her what bump she was referring to, but eventually came clean, because she felt horrible LOL. And here I was thinking I was being secretive about my bump!

Aracely, this is my formal announcement ;)

I wonder which post gave me away? Was it this one, this one or this one?

Until next time!

as always outfit details can be found on our IG page (@milknhonee)

make sure to show the @pintsizefaith team some love, they are new to IG!

6 Comments

  • Adanna

    December 24, 2014 at 12:41 pm

    CONGRATULATIONS! So happy for you and your family :-) happy to hear that you’re back to your regular foods. I know all to well about that cracker and ginger ale diet. Have a wonderful holiday season hunny!

    Reply
    • Charlotte

      December 24, 2014 at 1:45 pm

      Adannaaaaaaa! Thank you love! Yeah this pregnancy is very different, we’re extremely excited for this blessing and look forward to meeting baby Betts! A very Merry Christmas to you and an extremely blessed 2015!!! xo

      Reply
  • Valencia

    December 22, 2014 at 8:14 pm

    Heyyyyyyyyy girl CONGRATUATIONS!!!!!!!! I know you are SUPER excited. I’m so happy for you, Artez and lil miss Nariyah.

    BTW I looked at this post earlier today without reading it or really paying attention to the bump, but I see it now

    Reply
    • Charlotte

      December 23, 2014 at 8:11 am

      Thank you honey! We’re happy and we look forward to meeting our bundle of joy! Thanks for sharing in our joy, we appreciate it! Hope your bundle of joy is doing well. Hope to see you at the House of Hope this Wednesday xoxoxox

      Reply
  • Charlotte

    December 22, 2014 at 11:25 am

    Thanks A!
    Hahah Neriah always finds a way to photobomb me! Girl, I forgot how serious pregnancy can get but am happy to be back to my old self, the first three months I was like well dang, how we gonna do this?

    Reply
  • Aracely

    December 22, 2014 at 9:35 am

    Haha!! Yay, congrats darling! You look amazing as always. Sorry to hear about the nausea as I know the first trimester is always trying. My entire pregnancy felt like the first trimester so I’m so glad you’re feeling better. How adorable is that pic of you with Neriah peeking through on the other side, love it!!

    Happy Holidays! xo

    Reply

Leave a Reply